Blogiarkisto

torstai 9. helmikuuta 2012

''setä tamu mä kunkku pähkinä meri hädässä pelastusliivejä ei oo mukana''

Koulu ei kiinnosta vaikka pitäis, poissaoloja kertyy ja kertyy kokoajan vaan enemmän, mut  oon aatellu muutenki tota alan vaihtoo.
 ei tää kokkipuoli oo mun juttu ei sitte ollenkaa!



no tää viikko on ollu pelkkää lääkärikäyntiä ja illat oon sitte viettäny murunkans, tänää kuitenki hengailin 
jassunkaa ja lähettii kultsailee, mikä on aika perus rutiini aina näi keskiviikosta eteenpäi.

huomenna taas ihanasti koulua 10-19:00 mikä  sen ihananpaa vietää torstaipäivää ku koulun keittiössä..

ssä nyt parit suunnitelma ostokset ja sitte hyvää yötä ihmiset!

näitä  neulepuseroita mä lähen perjantaina kaupungista metstää, toivonmukaa nää kaikki 3 tulee olemaan mun !






6 kommenttia: